Вознесенський район » Новини
Українська | Русский | English
Головна Новини Вознесенщина Все про житлові субсидії Інформація для переміщених осіб та учасників АТО Служба за контрактом у ЗСУ Паспорти бюджетних програм місцевих бюджетів на 2017 рік

Новини

Найзручніші можливості порталу

15/06/2017

Веб-портал інформаційних послуг Пенсійного фонду України надає своїм користувачам безліч можливостей для зручного та оперативного обслуговування: отримання виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи, попереднє замовлення паперових документів, подання скарги, звернення щодо перерахунку у зв'язку з набуттям страхового стажу, оформлення запису на прийом, перегляд стану розрахунків з Пенсійним фондом України.

Виписка з системи персоніфікованого обліку

З 2000 року в Україні в повному об’ємі запроваджено персоніфікований облік відомостей про застрахованих осіб (фактично, щодо всіх працюючих та само зайнятих осіб). За даними цього обліку здійснюється призначення пенсій. Отже, інформація, накопичена в базах даних персоніфікованого обліку, є дуже важливою для Вашої майбутньої пенсії.

Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на Ваші пенсійні права:

- Перелік страхувальників, які подавали по Вам відомості до системи персоніфікованого обліку;

- За кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість днів для стажу, відмітка про сплату пенсійного/єдиного внеску;

- Загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж;

- Відомості про спеціальний (пільговий) стаж, та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків (БСВ), по страхувальниках і по роках.

Для отримання індивідуальних відомостей з Реєстру застрахованих осіб (за формою ОК-5) зайдіть на портал (http://portal.pfu.gou.ua), натиснувши «Вхід до системи» та вказавши логін і пароль, який ви вводили під час реєстрації. Перейдіть до «Особистого кабінету». Виберіть пункт «Виписка із системи персоніфікованого обліку». У кінці сторінки натисніть кнопку «Вивантажити».

Інформація у виписці із системи персоніфікованого обліку оновлюється після 20 числа кожного місяця.

Виписка з пенсійної справи (для пенсіонерів)

Пенсіонери – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як:

- Назва Закону України, згідно якого призначено пенсію;

- Вид пенсії;

- Сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;

- Дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).

Попереднє замовлення паперових документів

Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу попереднього замовлення паперових документів.

Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів:

- виписки з системи персоніфікованого обліку;

- виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів)

Подати скаргу

Засобами Веб-порталу Ви можете подати скаргу до органу Пенсійного фонду.

Опрацювання скарг та надання відповідей відбувається за стандартними правилами, прийнятими, наприклад, для паперових документів.

Звернення щодо перерахунку пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем

Засобами Веб-порталу Ви можете подати звернення щодо перерахунку пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем. Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за ЕЦП.

Користувачу, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість заповнити заяву на перерахунок пенсії за ч.4 ст.42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та надіслати її до органу ПФУ.

За результатами опрацювання даного звернення спеціалістами ПФУ користувач на ВЕБ-порталі отримує інформацію щодо стану обробки звернення та рішення щодо перерахунку пенсії за зверненням.

Записи на прийом

Засобами Веб-порталу Ви можете записатися на прийом до органу Пенсійного фонду.

Процес запису на прийом включає:

- визначення дати та теми відвідування органу ПФУ;

- за даними графіку прийому громадян в органі ПФУ по визначеним датою та темою відвідування ПФУ формується список годин прийому спеціалістами органу ПФУ. В ньому зеленим кольором виділено вільні години прийому, червоним – години прийому, вибрані клієнтом порталу, помаранчевим – години прийому, зайняті іншими клієнтами порталу;

- вибір часу, зручного для відвідування органу ПФУ, натиснувши кнопку «Записатися на прийом»;

- отримання талону щодо відвідування органу ПФУ – кнопка «Друк талону». Наявність талону не є обов’язковою для відвідування органу ПФУ.

Для скасування запису на прийом призначено кнопку «Скасування запису».

Стан розрахунків з ПФУ

Страхувальники  мають можливість отримати інформацію про стан розрахунків з органами Фонду станом на кожне 1 число поточного місяця.

Інформація відповідає даним обліку нарахованих і сплачених платежів, який ведеться в органах Фонду в розрізі кожного платника і містить:

- Суми боргу зі сплати страхових  внесків  за період до 01.01.2011 року;

- Суми боргу зі сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування  за період до 01.01.2004 року;

- Суми невідшкодованих пільгових пенсій;

- Суми невідшкодованих наукових пенсій;

- Суми коштів, які надійшли на рахунки органів ПФУ протягом місяця, що передує місяцю звернення за інформацією, відкритів Ощадбанку для сплати страхових внесків, пільгових та наукових пенсій.

Перший заступник

начальника управління Бублик Н.П

Всі новини →