


| Homepage | News | Вознесенщина |
17/07/2025
Безбар'єрність у контексті Пенсійного фонду України означає створення умов, за яких усі громадяни, незалежно від їхніх фізичних, сенсорних, інтелектуальних чи інших особливостей, мають рівний доступ до послуг.
Саме таким місцем У Вознесенську є сучасний сервісний центр Пенсійного фонду України, і в ньому зроблено все, аби отримати послуги стало ще зручніше та доступніше для всіх жителів громади.
Сервісний центр обладнаний з урахуванням всіх стандартів безбар’єрності: є зручний підйомник, санвузол, обладнаний згідно з усіма стандартами безбар’єрності. Для осіб з порушенням зору розміщені таблички з написами шрифтом Брайля – зокрема, на дверях, біля графіків прийому тощо.
У сервісному центрі створені комфортні умови для зручного ознайомлення з інформацією: доступні буклети , інформаційні стенди з графіками роботи, номерами гарячої лінії , актуальними контактами та переліком послуг.
Окремо обладнане місце для самостійної роботи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду, є дитячий куточок із розмальовками та олівцями , де малеча може погратися, поки дорослі отримують послуги та консультації.
В установі панує затишна атмосфера, яку створює привітний, кваліфікований і зорієнтований за новими принципами роботи персонал.
Перший заступник начальника Вознесенської районної військової адміністрації Антоніна Шарата зазначила під час візиту до сервісного центру "Безбар’єрність — це про повагу до кожного, про створення такого середовища, у якому кожна людина — незалежно від віку, здоров’я чи життєвої ситуації, могла відчувати себе частиною суспільства та мати рівні права, і турбота про людей є надзвичайно важливою саме зараз, в умовах війни».