Voznesensk » News
Homepage News Вознесенщина

News

Звітує управління соціального захисту населення райдержадміністрації

06/01/2021

За 2020 рік до управління соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації надійшло 41 звернення від громадян (у відповідному періоді минулого року 59 звернення), з них:

- 17 – про надання матеріальної допомоги;

- 5 – про призначення субсидії;

- 6 – про роз’яснення щодо призначення та виплати державної допомоги;

- 5 – про пільги громадянам окремих категорій;

- 1 – про скарги громадян на дії чи бездіяльність органів та установ соц.захисту;

- 1 – про допомогу сім’ям з дітьми;

- 1 – про роз’яснення законодавства щодо призначення та перерахунку пенсії;

- 1 – про державну соціальну допомогу інвалідам;

- 4 – інші питання.

В управлінні соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації всі звернення розглядаються начальником та його заступниками в межах їх повноважень, згідно з прийнятим наказом начальника управління від 05.05.2015 №19 «Про розподіл обов'язків між начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації та заступниками начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації» (зі змінами внесеними наказом начальника управління від 16.05.2019 №22).

За звітний період 2020 року всього розглянуто 41 звернення з них: начальником управління – 35; заступниками начальника управління – 6.

Протягом звітного періоду до управління соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації надійшло 38 необґрунтованих звернення, на які було надано відповідні роз’яснення згідно законодавства, та 3 звернення, які розглянуто позитивно.

На виконання ст.18 Закону України «Про звернення громадян» в управлінні соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.

Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв
Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто начальником управління соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації (у разі її відсутності – заступником). Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». Але протягом 2020 року звернення від громадян зазначених категорій не надходили.

Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Кількість і питома вага звернень громадян, які потребують соціального захисту

Категорія заявників

Кількість звернень отриманих за звітний період поточного року

 

Порівняння

(+,-)

Кількість звернень отриманих за відповідний, період минулого року

1.

Учасників ВВв

1

+1

0

2.

Учасників бойових дій

3

+1

2

3.

Вдів загиблих на фронті

0

0

0

4.

Багатодітних сімей

0

0

0

5.

Одиноких матерів

5

+4

1

6.

Ветеранів праці

0

0

0

7.

Пенсіонерів

6

-25

31

8.

Осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС

0

0

0

9.

Інвалідів

8

0

8

 

Всього

23

-19

42

Основні питання:

1.      Про надання матеріальної допомоги;

2. Про призначення субсидії;

3. Про соціальні виплати;

4. Про пільгове забезпечення.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID – 19», на виконання наказу управління соціального захисту населення від 16.03.2020 №13 «Про запобігання занесенню та поширенню на території Вознесенського району коронавірусу COVID – 19» проведення управлінням масових заходів припинено до стабілізації ситуації.

За 2020 рік начальником управління було проведено 24 особистих прийому громадян та 8 особистих виїзних прийомів. Заступниками начальника управління було проведено 48 особистих прийоми та 16 особистих виїзних прийоми.

Протягом звітного періоду до управління надійшло 4 повторних звернення. За минулий період надійшло 5 повторних звернення.

Основними причинами повторних звернень є звернення з одного й того ж питання до різних інстанцій, відсутність законних підстав для позитивного вирішення поставлених питань, відсутність, або несвоєчасність надходження  коштів для надання матеріальної допомоги, або несвоєчасне надходження коштів з Державного бюджету на виплату державних допомог, субсидії. При розгляді повторних звернень обов’язково приймає участь начальник управління (у разі її відсутності – заступник начальника управління).

З метою запобігання виникнення підстав для обґрунтованих повторних звернень, з метою покращення роботи зі зверненнями громадян та зменшення їх кількості управлінням приймаються міри по покращенню інформаційно – роз’яснювальної роботи. За звітний період на офіційний сайт Вознесенської райдержадміністрації було розміщено 73 інформаційних матеріали. В газеті «Вісті Вознесенщини» було опубліковано 2 статті (друкувати статті в районній газеті «Вісті Вознесенщини» в управління не має фінансових можливостей, оскільки з березня 2019 року публікація матеріалів в газеті здійснюється на оплатній основі).

З червня 2019 року, метою розширення інформаційної роботи в сфері соціального захисту та привернення уваги ширшого кола громадськості, управлінням було відкрито сторінку на веб-сайті Facebook.

Проводити роз'яснювальну роботу з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом на телебаченні, радіо в управлінні не має можливості.

За 2020 рік управлінням було проведено 105 тематичних телефонних «гарячих ліній».   

Крім того, в приміщеннях управління, об’єднаних територіальних громадах, сільських рад, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Вознесенського району, об’єктах соціальної інфраструктури та підприємствах району розміщено інформаційно - роз’яснювальний матеріал з питань праці та соціального захисту населення, в доступних для користування місцях розміщено брошури та листівки із зазначених питань. Матеріали систематично поновлюються. За звітний період управлінням було проведено 44 Дні інформування, на яких були присутні 385 чол.

За звітний період порушень вимог ст.20 Закону України «Про звернення громадян» не було. Накази про притягнення винних осіб до відповідальності за невиконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян в управлінні відсутні.

З метою проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань, реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом при управлінні функціонують «гарячі лінії», затверджені наказом начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації від 27.12.2019 №67. Згідно затвердженого графіку проведення «гарячих» телефонних ліній в управлінні проведено 36 телефонних «гарячих лінії».

В управлінні систематично працює «телефон довіри» 3-21-28 з 8.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00 години з понеділка по п’ятницю (затверджено наказом начальника управління від 27.12.2019 №67). Але за 2020 рік до управління  та територіального центру телефонні дзвінки не надходили.

Всі новини →