Вознесенский район » Новости
Українська | Русский | English
Главная Новости Вознесенщина

Новости

Управління соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації інформує про свою роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців поточного року

07/10/2020

На виконання наказу головного управління від 14 березня 2008 року № 45 «Про забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження голови облдержадміністрації від 21 лютого 2008 року № 73-р «Про забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування» управління соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації інформує про проведену роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року.

За звітний період до управління соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації надійшло 35 звернень від громадян (у відповідному періоді минулого року 42 звернення), з них:

- 15 – про надання матеріальної допомоги;

- 5 – про призначення субсидії;

- 6 – про роз’яснення щодо призначення та виплати державної допомоги;

- 4 – про пільги громадянам окремих категорій;

- 1 – про скарги громадян на дії чи бездіяльність органів та установ соц.захисту;

- 1 – про роз’яснення законодавства щодо призначення та перерахунку пенсії;

- 1 – про державну соціальну допомогу інвалідам;

- 2 – інші питання.

В управлінні соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації всі звернення розглядаються начальником та його заступниками в межах їх повноважень, згідно з прийнятим наказом начальника управління від 05.05.2015 №19 «Про розподіл обов'язків між начальником управління соціального захисту населення райдержадміністрації та заступниками начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації» (зі змінами внесеними наказом начальника управління від 16.05.2019 №22).

На виконання ст.18 Закону України «Про звернення громадян» в управлінні соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.

Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв
Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто начальником управління соціального захисту населення Вознесенської райдержадміністрації (у разі її відсутності – заступником). Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». За звітний період звернень від зазначеної категорії громадян не надходило.

Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Кількість і питома вага звернень громадян, які потребують соціального захисту

Категорія заявників

Кількість звернень отриманих за звітний період поточного року

 

Порівняння

(+,-)

Кількість звернень отриманих за відповідний, період минулого року

1.

Учасників ВВв

1

+1

0

2.

Учасників бойових дій

2

0

2

3.

Вдів загиблих на фронті

0

0

0

4.

Багатодітних сімей

0

0

0

5.

Одиноких матерів

4

+3

1

6.

Ветеранів праці

0

0

0

7.

Пенсіонерів

6

-15

21

8.

Осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС

0

0

0

9.

Інвалідів

8

-1

7

 

Всього

21

-10

31

 Основні питання:

1.      Про надання матеріальної допомоги;

2. Про призначення субсидії;

3. Про соціальні виплати;

4. Про пільгове забезпечення.

Протягом звітного періоду до управління надійшло 4 повторних звернення. За минулий період надійшло 2 повторних звернення. Основними причинами повторних звернень є звернення з одного й того ж питання до різних інстанцій, відсутність законних підстав для позитивного вирішення поставлених питань, відсутність, або несвоєчасність надходження  коштів для надання матеріальної допомоги, або несвоєчасне надходження коштів з Державного бюджету на виплату державних допомог, субсидії. При розгляді повторних звернень обов’язково приймає участь начальник управління (у разі її відсутності – заступник начальника управління).

З метою запобігання виникнення підстав для обґрунтованих повторних звернень, з метою покращення роботи зі зверненнями громадян та зменшення їх кількості управлінням приймаються міри по покращенню інформаційно – роз’яснювальної роботи. За звітний період на офіційний сайт Вознесенської райдержадміністрації було розміщено 59 інформаційних матеріалів. В газеті «Вісті Вознесенщини» було опубліковано 2 статті (друкувати статті в районній газеті «Вісті Вознесенщини» в управління не має фінансових можливостей, оскільки з березня 2019 року публікація матеріалів в газеті здійснюється на оплатній основі).

З червня 2019 року, метою розширення інформаційної роботи в сфері соціального захисту та привернення уваги ширшого кола громадськості, управлінням було відкрито сторінку на веб-сайті Facebook.

За 9 місяців 2020 року управлінням було проведено 78 тематичних телефонних «гарячих ліній».

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID – 19», на виконання наказу управління соціального захисту населення від 16.03.2020 №13 «Про запобігання занесенню та поширенню на території Вознесенського району коронавірусу COVID – 19» проведення масових заходів в управлінні припинено до стабілізації ситуації (в т.ч. і проведення особистих виїзних прийомів громадян).

Крім того, в приміщеннях управління, об’єднаних територіальних громадах, сільських рад, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Вознесенського району, об’єктах соціальної інфраструктури та підприємствах району розміщено інформаційно - роз’яснювальний матеріал з питань праці та соціального захисту населення, в доступних для користування місцях розміщено брошури та листівки із зазначених питань. Матеріали систематично поновлюються.

За звітний період порушень вимог ст.20 Закону України «Про звернення громадян» не було. Накази про притягнення винних осіб до відповідальності за невиконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян в управлінні відсутні.

В управлінні систематично працює «телефон довіри» 3-21-68 з 8.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00 години з понеділка по п’ятницю (затверджено наказом начальника управління від 27.12.2019 №67). Але за звітний період 2020 року до управління телефонні дзвінки не надходили.

Проводити роз'яснювальну роботу з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом на телебаченні, радіо в управлінні не має можливості.

 Начальник управління Антоніна ЖИТНИК

Всі новини →