Головна | Новини | Вознесенщина |
Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається Вознесенською районною державною адміністрацією
Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні апарату райдержадміністрації підлягають обов’язковій реєстрації у спеціальній системі обліку. В апараті райержадміністрації впроваджено систему електронного документообігу з облдержадміністрацією та по системі електронної взаємодії (СЕВ ОВВ).
Система електронного документообігу оптимізує процеси підготовки та опрацювання електронних документів із застосуванням електронного цифрового підпису засобами програмного забезпечення для автоматизації процесів опрацювання електронних документів Вознесенської райдержадміністрації.
Система електронного документообігу забезпечує:
оптимізацію процесів діловодства (приймання, реєстрації, попереднього розгляду та опрацювання документів), обліку резолюцій до документів, їх передачі та доведення до безпосередніх виконавців, підготовки, узгодження і візування проектів вихідних та внутрішніх документів, їх реєстрації, розсилання, формування справ та передачі документів на архівне зберігання;
створення єдиного сховища документів та супровідної інформації, яке дозволяє поліпшити якість обробки вхідних/вихідних документів і скоротити час прийняття рішень по найбільш актуальних питаннях;
оптимізацію архівного зберігання електронних документів і оперативність доступу до архівної інформації.
Всі документи формуються протягом року в хронологічному порядку у діловодні справи згідно із зведеною номенклатурою справ. Зведена номенклатура справ складається з урахуванням структури апарату райдержадміністрації та погоджується в установленому порядку. Більша частка документів зберігається у відділі діловодства і контролю апарату райдержадміністрації.
Визначено спеціальне місце для організації доступу запитувачів до системи обліку інформації. Для цього необхідно звернутися до відповідальних працівників апарату райдержадміністрації (кабінет 13, телефон: (05134) 3 30 12).
За змістом інформація, якою володіє апарат райдержадміністрації, поділяється на такі види:
правова інформація (інформація, яка міститься у законах України, указах Президента України, постановах, розпорядженнях Кабінету Міністрів України, наказах міністерств та інших відомств України);
інформація про фізичну особу (інформація про працівників розпорядника інформації та керівного складу структурних підрозділів райдержадміністрації);
інформація з обмеженим доступом (конфіденційна, таємна та службова);
інші види інформації (інформація, яка міститься в розпорядчих актах, дорученнях, протоколах, листах, інформаціях надісланих до центральних органів влади, місцевих органів влади, інших суб’єктів і отримана від них та внутрішніх документах, створених в процесі діяльності розпорядника інформації).