


| Головна | Новини | Вознесенщина |
30/08/2013
30 серпня голова Вознесенської райдержадміністрації Кучер О. Б. та начальник Центру поштового зв’язку № 2 Миколаївської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Косенко Л. П. підписали Регламент взаємодії між Миколаївською дирекцією УДППЗ «Укрпошта» та Вознесенською райдержадміністрацією щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг.
У відповідності до Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», в рамках реалізації соціальних ініціатив Президента України Віктора Януковича, з метою підвищення рівня обслуговування населення органами державної влади, забезпечення відкритості, прозорості здійснення процедури доступу до адміністративних послуг та легкості одержання результату відділення поштового зв'язку Вознесенського району Миколаївщини активно долучаються до проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».
Ця ідея була покладена в основу Регламенту взаємодії щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб'єктів господарювання до адміністративних послуг укладеного у серпні 2013 року між Центром поштового зв'язку №2 Миколаївської дирекції державного підприємства «Укрпошта» та Вознесенською районною державною адміністрацією. Скориставшись послугами поштового зв'язку, жителі сіл Вознесенського району зможуть відправити заяву та пакет документів для отримання необхідних довідок, дозволів, виписок, посвідчень, допомог, субсидій тощо.
Укладання Регламенту стало можливим завдяки налагодженій співпраці Вознесенської райдержадміністрації з Центром поштового зв'язку №2 .
Впровадження проекту передбачає створення доступних та зручних умов отримання адміністративних послуг у будь-якому відділенні поштового зв'язку. Його реалізація полягатиме в інформаційному і методологічному забезпеченні споживачів у сфері адміністративних послуг, а також у можливості надання й отримання необхідних документів за допомогою засобів поштового зв'язку.
Згідно з укладеним Регламентом на базі поштових відділень за принципом «єдиного вікна» надаватимуться населенню району адміністративні та соціальні послуги.
При зверненні потенційних споживачів адміністративних послуг працівники пошти нададуть необхідну інформацію, допоможуть заповнити бланки заяв, ознайомлять з правилами та порядком оформлення документів, а потім, у відповідності до технологічних карток, - сформують пакет документів та надішлють до суб'єктів надання адміністративних послуг. Через певний час клієнт може отримати необхідні документи (довідки, витяги, посвідчення), а також допомоги, виплати тощо.
В перспективі послугу можна отримати навіть удома. Для цього листоноша допоможе заповнити всі необхідні документи, а після здійснення певної процедури передбаченої нормативно-правовими документами, доставить документ громадянину додому.