Новини
06.09.2013 Підземний перехід в с. Криве Озеро: роботи розпочалися після звернення громади до голови ОДА
06/09/2013
Після того, як на одному із виїзних прийомів громадян жителі с. Криве Озеро звернулися до голови ОДА Миколи Круглова із проханням облаштувати підземний пішохідний перехід на автомобільній дорозі М-05 Київ – Одеса, очільником області питання було взято під особистий контроль і одразу після цього розпочалися конкретні дії.
Пройшло всього декілька тижнів і на сьогодні вже розроблена та реалізується проектно-кошторисна документація, яка передбачає що довжина тунелю становитиме 50 м., висота прохідної частини - 2,5 м., а ширина проходу тунельної частини – 4 м.
Як зазначив у розмові голова ОДА, питання звернення громадян Президент України, особливо після проведення «Діалогу з країною», тримає на особистому контролі та зазначає, що реакція на скарги та звернення жителів громад має бути своєчасною, а рішення повинно повністю усувати існуючу проблему.
«На сьогодні інтенсивність пішохідного руху по цій ділянці дороги складає майже 50 чоловік на годину, неодноразово траплялися аварії і страждали люди. Сьогодні ми облаштовуємо підземний перехід, після чого проблема порушена у зверненні жителів громади буде повністю знята, – це той принцип роботи, який обрала для себе обласна влада», - відмітив голова облдержадміністрації.
Слід також відмітити, що за інформацією проектної організації ПКД пішохідного тунелю передбачає такі види робіт як упорядкування тунелю облицюванням зовнішніх поверхонь стін порталів керамічною плиткою, фарбуванням стелі і стін фасадною фарбою, монтажем металоконструкцій перильної огорожі, поручнів та ін.
Крім того, проектом також передбачено виконання відповідних норм для забезпечення безпеки руху: встановлення дорожніх знаків; облаштування тротуарів, встановлення металевої огорожі бар’єрного типу із оцинкованого металу вздовж проїзної частини автодороги; проведення зовнішнього штучного освітлення.
Перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Миколаївській області Валерій Блошенко в свою чергу запевнив, що для створення комфортних умов пересування підземним переходом передбачено облаштування пішохідних та велосипедних доріжок та встановлення пандусів для людей з обмеженими фізичними можливостями.
«Досить довго питання будівництва підземного переходу стояло дуже гостро і неодноразово обговорювалося на рівні центральних органів виконавчої влади, Миколаївської облдержадміністрації та Миколаївської обласної ради. Сьогодні проект реалізується за рахунок коштів Європейського Банку реконструкції та розвитку і зараз значна частина технічних робіт вже повністю виконана», - відмітив головний дорожник Миколаївщини.
За словами профільного заступника голови ОДА Геннадія Ніколенка, цей об’єкт має велике значення насамперед для безпеки наших громадян.
«Не менш важливим є те, що у проекті передбачено штучне освітлення підземного пішохідного переходу, для того, щоб у будь-який час доби люди змогли вільно пересуватися підземним переходом. Від цього залежить безпека руху, а значить життя і здоров’я наших громадян», - прокоментував роботи по проекту представник обласної влади.
Розповідаючи про хід виконання проектних робіт заступник директора по виробництву Мостобудівного загону №73 м. Миколаєва Вячеслав Луцик зазначив, що роботи по будівництву підземного пішохідного переходу були розпочаті в середині серпня.
«Станом на 31 серпня цього року стовідсотково змонтовано залізобетонну конструкцію пішохідного переходу. На об’єкті працює лабораторія, яка веде постійний контроль за якістю виконаних робіт. Для пришвидшення процесу будівництва організовано дві зміни, які працюють весь світлий час доби. В цілому даний об’єкт ми плануємо завершити та ввести в експлуатацію у вересні поточного року», - зауважив у розмові із журналістами представник Мостобудівного загону.
Всі новини →