Головна | Новини | Вознесенщина |
12/07/2021
04.06.2021 року набув чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 № 1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки», яким затверджено рад документів та запроваджено перехідну модель роботи з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності.
Перехідний період буде тривати з 04 червня до 31 серпня 2021 року.
Таким чином, вже в червні 2021 року деякі заклади охорони здоров’я почнуть роботу із формування та внесення медичних висновків про тимчасову непрацездатність до Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я відповідно до Порядку формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність.
На період перехідної моделі, з 04 червня до 01 вересня 2021 року, лікарі закладів охорони здоров’я матимуть право видавати паперові листки непрацездатності, а також формувати медичні висновки про тимчасову непрацездатність з подальшою трансформацією їх у е-лікарняний.
Це означає, що пацієнту, залежно від технічної можливості закладу, лікуючий лікар, який вже працює в медичній інформаційній системі та вносить відомості до електронної системи охорони здоров’я, може сформувати медичний висновок про тимчасову непрацездатність з подальшою трансформацією його в е-лікарняний (електронний документ, що формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності Пенсійного фонду України) або видати паперовий листок непрацездатності.
Під час перехідного періоду обидва види документів (сформований е-лікарняний, паперовий листок непрацездатності) є підтвердженням встановленого факту тимчасової непрацездатності працівника, підставою для звільнення його від роботи та для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності, як за рахунок коштів роботодавця, так і за рахунок коштів Фонду.
Для працівника та роботодавця сформований е-лікарняний стає доступним для перегляду у день його створення у відповідних кабінетах на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
При цьому працівнику не потрібно роздруковувати е-лікарняний та надавати роботодавцю будь-яких паперових підтверджень про тимчасову непрацездатність. Достатньо лише повідомити у будь-який доступний спосіб комунікації роботодавця про факт формування лікуючим лікарем медичного висновку про тимчасову непрацездатність.
Інформацію по своїх листках непрацездатності (номер, дата відкриття, дата закриття, причина непрацездатності) працівник може отримати у пункті меню особистого кабінету громадянина «Мої листки непрацездатності».
Взаємодія роботодавців із Електронним реєстром листків непрацездатності та отримання відомостей про своїх працівників, зокрема щодо видачі електронного листка непрацездатності, розміру заробітної плати для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листками, а також отримання багато іншої корисної інформації, здійснюється через Електронний кабінет страхувальника (роботодавця) вебпорталу Електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для того, щоб стати користувачем е-кабінету роботодавця, потрібно увійти на вебпортал за допомогою електронного цифрового підпису. Ознайомитися з детальною інструкцією щодо реєстрації можна за посиланням https://portal.pfu.gov.ua в інформаційному полі головного меню «Як зареєструватися».
Після реєстрації в Електронному кабінеті страхувальника для роботодавця у розділі «Страхувальникам» відкриваються можливості для:
При переході за кнопкою «Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності» в розділі «Срахувальникам» в особистому кабінеті адміністратора роботодавця відкривається можливість електронної форми перегляду усіх записів про тимчасову непрацездатність працівників роботодавця, що зареєстровані в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність